1/10/2011

No need to discuss Sabah





2 comments:

  1. Ampun Tuanku! saya amat berbanga terhadap pandangan tuanku . dan saya juga gembira Tuanku akan membangunkan negara yang miskin ! macam mana saya boleh tolong untuk pandangan tuanku! maaf kalau ayat saya salah sebab saya tidak tahu cara bercekap dengan keluarga kesultanan! berjunjung kasih tuanku!

    ReplyDelete
  2. Ampun Tuanku .. saya dari Singapura yang berketurunan Jawa dan berminat sangat tentang sejarah nusantara. Sejak 3 tahun kebelakangan ini saya banyak membaca dan menonton video raja2 China dan Korea dan begitu tertarik dgn sejarah seumpamanya. Sesudah membaca blogspot Tuanku saya menjadi kagum bahawa kaum Nusantara pun mempunyai sejarah mengkagumkan. Semoga kaum Bangsamoro akan membangun mulai sekarang terlebih lagi kaum Nusantara Islam Tausug dan Islam Visayas.

    Ampun Tuanku.
    Suratin

    ReplyDelete


THE LAST RECOGNIZED SULTAN OF SULU AND SABAH BY THE GOVERNMENT HM ALMARHUM SULTAN MOHD. MAHAKUTTAH